Informacje o zakupach
Wybierz produkty, które Cię interesują, dodaj je do koszyka i przejdź do strony zamówienia. Podaj dane do wysyłki, wybierz formę płatności i potwierdź zakup. Otrzymasz mail z potwierdzeniem.
Standardowo wysyłamy w ciągu 1–3 dni roboczych. Czas dostawy zależy od wybranej metody – zazwyczaj kurierem paczka dociera w 1–2 dni.
Tak, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, a pomożemy wprowadzić zmiany.
Tak, wysyłamy nasze produkty również za granicę. Czas i koszt dostawy zależy od kraju, a szczegóły zobaczysz przy finalizacji zamówienia.
Płatności
Akceptujemy szybkie płatności online (Przelewy24, BLIK, karta). Dzięki temu możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie opcję.
Tak, wszystkie transakcje są realizowane przez certyfikowanych operatorów płatności, którzy zapewniają pełne bezpieczeństwo Twoich danych i pieniędzy.
Obecnie oferujemy tylko pełną płatność przy składaniu zamówienia. W przyszłości planujemy wprowadzenie płatności ratalnych.
Tak, po dokonaniu płatności otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz szczegółami zamówienia.
Zamówienia i zwroty
Tak, masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Produkt musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
Zrób zdjęcia paczki i produktu, a następnie wyślij je do nas mailowo. Szybko wymienimy produkt na nowy albo zwrócimy pieniądze.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, pieniądze są zwracane w ciągu 7 dni roboczych na konto, z którego dokonano płatności.
Koszty odesłania produktu ponosi kupujący. Po otrzymaniu przesyłki zwracamy pieniądze w ciągu kilku dni.